Free background from VintageMadeForYou

fredag 5 mars 2010

Gamla godingar


Igår var det något körigt så bloggtid fanns inte. När jag läser ( vilket jag är väldigt flitig med) förstår jag att det delar jag med många, tidsbrist.
Jobbar heltid och gör något jag verkligen trivs med! Men det är vädigt krävande vissa dagar och perioder, då räcker inte orken till så mycket extra när man kommer hem.Därför är jag dålig på att kmmentera!
Idag är det fredag och jag gillar verkligen fredagkvällar; för familjen ska inte upp och iväg på olika håll nästa morgon, tjejerna får vara vakna så länge de orkar
(lillasyster somnar vanlig tid) och vi äter god mat med god dryck till! Mums. Är väl det som kallas " Fredagsmyyys"?
Har dykt upp flera roliga, fina och för mig nya klädmärken. Men jag skulle gärna vilja känna, klämma och prova innan jag köper. Vet någon var Cream finns i Malmö-Lund trakten?
ChillNorway väntar jag med till hösten eftersom då kommer det till butik nära mig, tack Dr Molly/Chill.

Dagens är ett fint traderafynd med stövlar från Scorett´s rea. Känner mig alltid klädd i denna!

11 kommentarer:

  1. Hej vad fin du är! Älskar också den klänningen och försöker använda den flitigt nu under vintern.

    Känner igen tidsbristen och jag prioriterar nog ofta bloggen när jag egentligen borde göra något annat nyttigt :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Oj vilken fin klänning! Det finns så många vackra stickade klänningar, men det verkar vara ull i de flesta och det blir för varmt för mig tyvärr :(

    Testa www.hittaplagget.se. Där kan du söka efter återförsäljare av olika klädmärken. Listorna är inte kompletta har jag märkt, men du kan kanske få något tips.

    /Josefine

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det härligt med fredagar, man kan gå ner i varv och tillåta sig att unna sig lite och att umgås.
    Önskar dig en underbar helg!!
    Klänningen är såå fin!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  4. Fredagar är bäst! Snyyyggga stövlar gumman. Jag håller med dig när det gäller att känna och prova först. Än så länge har jag lyckats stå emot iaf :D Kram

    SvaraRadera
  5. vi älskar också fredagar. Snart vankas det popcorn, stortjejens favorit! Jag har faktiskt fått mail från Creams HK om butiker i Malmö och svaret var
    Claire.dk

    Malmborgsgatan 6


    Modehuset Annabelle

    Regementsgatan 52

    Jag har inte varit där och kollat än dock! Är sugen på att leta Melmelli också i Malmö! (ska ju finnas på butiken med det dubiösa namnet vågat och skönt (eller hur det va).

    Sen har ju karlbjer.se bra Creamutbud, billig frakt och SNABB leverans också. Beställde därifrån häromdagen men ville returnera och det var inga problem (fick dock betala frakten tillbaka).

    Kramra

    SvaraRadera
  6. kramar ska det va... ha ha ha! Och skön helg!

    SvaraRadera
  7. Vilket fint tradera fynd!!
    butiken i byn är Drink & Wear i Vellinge. :)
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Klänningen är så fin! Skulle gärna få bo en i min garderob med. trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  9. Du är jättefin! Jag är också dålig på att kommentera periodvis för det tar kraft att hinna med allt annat också, men här är jag! Kram

    SvaraRadera
  10. Åh vad fint!

    Trevlig lördag - *KRAMAS*

    SvaraRadera