Free background from VintageMadeForYou

söndag 31 oktober 2010

Vilken helg


Denna helgen har verkligen rusat förbi och jag har haft det riktigt skönt. Tyvärr har jag haft rejäl huvudvärk som började i fredags och envist hängde sig kvar. Igår eftermiddag var jag så knockad att jag sov några timmar för att slippa den. Jisses så skönt det var:)

Vi har hunnit med ridskolan, fredags godis, fixa pumpan, göra egna pizzor, springa min runda, baka syltkakor, tvätta, stryka, bli bjudna på middag hos svärföräldrarna och få natt gäster. Ja det har varit en fartfylld men härlig helg.
Nu kommer en lätt vecka, arbetar måndag och tisdag utan elever på skolan = inga olycksfall och jag hinner få undan lite pappersarbete och boka ett par veckor fram.



Dessa två dagarna är storasyster hemma och lillasyster på fritids, där det ska pysslas och det gillar hon:)

Dagens? Min älskade Wigwam i almost black- löööv it!

Onsdag ska jag på ett trevligt event med en riktigt go´molly-syster :D

Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Jag fick Alchemistryn som tyvärr deras system fått min adress på. Den skulle till en tjej med något liknande namn fast en annan del av Sverige. :)
    Usch fy för huvudvärken. Nu börjar jag återkomma och må bättre. Tur jag fick det i fredags så man blir frisk till veckan. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad sugen jag blev på pizza:) Jobbigt att ha ont i skallen så länge.....
    Ha det fint gumman! Kram

    SvaraRadera
  3. Usch för huvudvärk som vägrar ge med sig, hoppas den fattat att den inte är önskvärd och försvunnit idag.
    Låter som ni haft en mysig helg i alla fall. Och så nyfiken man blir på den kommande onsdagsaktiviteten, hoppas på liten rapport i efterhand så jag slipper sitta här och vara tant nyfiken i evighet ;o)
    Massa KRAMAR!

    SvaraRadera
  4. God morgon!

    Du vann ett lite tröstpris hos mig då du kommenterade om Bloggetiketten!
    GRattis!
    surfa in o kolla vad det var samt maila mig adressen så skickar jag den lilla grejen!

    ha en fin måndag!
    kramen

    SvaraRadera
  5. Å fy för huvudvärk en hel helg. Ha så kul på onsdag!
    Kram

    SvaraRadera