Free background from VintageMadeForYou

torsdag 14 oktober 2010

Jiippeee!



Jag har blivit med underklänning!!! Tack vare goa fina mollysystrar som hör och kommer ihåg önskelistan blev jag med denna. Idag körde jag ner till Vellinge och hämtade den. Väl där så upptäckte jag att Unica har 30 % på Mah jong klänningarna. Jag vet sedan tidigare att de skickar, så bara ring om ni vill fynda:)

Har även fått paket med ett Tradera fynd, ses kanske imorgon;)

Just nu är arbetsbelastningen för bedrövlig så inlägg och kommentarer blir vad det blir. Men jag läser runt och sänder er alla en go kram och hoppas på lite lugnare snart

kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Grattis till underklänningen och Otto får nog ett fint halsband i julklapp.
    En kram till dig med från Eva
    Ps. du har en snygg vad det nu kan heta, bloggsida? bakgrund?

    SvaraRadera
  2. O den där underklänningen är såå snygg!
    Grattis till den och ta det lugnt;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera