Free background from VintageMadeForYou

torsdag 28 oktober 2010

Torsdag = snart fredag:)



När vi var hemma bakade vi för det är alltid poppis. När man spelat Uno och Yatzy några gånger blir man lite less och behöver roa sig med annat.Då är baka ett ypperligt alternativ. I tisdags provade vi ett recept på cupecakes som jag hittade i en anna blogg. Muffins som fylls med en kakdeg och sedan frosting ovanpå. Malin älsakr dem men jag var inte så imponerad. Kan det beror på att vi på Freeport fick så underbart goda? Men roligt hade vi medan vi bakade :D

Nu väntar jag på 2 paket och ett av dem kommer att få er att fundera över min mentala hälsa. Den är dock alldeles utmärkt;)

Massor med kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Intressant.....Gillar otippade saker!
    Vad mysigt med bakning! Baka i morgonrocken ser liksom helrätt ut:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken liten söt bagerska och sådana här höstdagar är det en perfekt syssla och god.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Ojoj, nu blev ju tant nyfiken i kubik... Hoppas du får paketen snart, helst nu, så man får se.
    Oj vad baksugen jag blev nu då... kanske skulle göra det till dagens projekt...
    Söta tjejen! Tjejerna, ni är ju tre, kram på er!

    SvaraRadera