Free background from VintageMadeForYou

onsdag 6 oktober 2010

Trött men glad



Jag svävar fortfarande på små moln efter helgen. Jisses så skoj jag hade!
Massor med shopping och lite nytillskott på önskelistan men men.

Här har några av godingar gjort en sista shoppingraid på Freeport och jag fick en chans att tacka personalen ännu en gång; så underbara även där ! Måste vara något i molly doften som gör dem så ljuvliga.

dagens var en repris på gårdagen: Mononoke i cabaret, min nya favvis:)

Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. Åh fick ni goa muffins även på söndan, bara de var ju värt besöket :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag drömmer fortfarande om dom där cupcakesen;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Visst lever man på minnena och upplevelserna. :) Jag måste ta och prova den klänningen. Den är så himla snygg på dig!

    Vi delade upp cupcaken här hemma på 4 st och det var precis lagom dos då. :D Fy vad god den var.

    Visst var de härliga de där tjejerna på OM butiken.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jösses i havet vilka snyggingar på bilden, man skulle ju nästan kunna tro att det var finaluppställningen i Topmodel Skåne 2010... ;o)
    Håller med Jeanette; här levs det också på minnen och upplevelser.
    Stor kram vackraste!

    SvaraRadera
  5. Ja de gulliga tjejerna kände ( givetvis ;) igen oss och tyckte de hade så många kvar så vi kunde gott ta med oss. De andra kunderna tittade lite, dessutom fick vi lika fint bemötande med allt utom tygkassen. Tjusigt av dem! Så fina tjejer, dit åker vi gärna igen. Goda cupecakes mmm!!!

    Ja det var en underbart härlig helg och jag tänker mycket på alla fina, mina rumskamrater, alla smakråd, härliga skratt och underbara komplimanger och allt därtill. "Löve ja"

    SvaraRadera
  6. Härligt med alla bilder som svämmar över på alla OM-bloggar, känns nästan som om man varit med =)

    SvaraRadera