Free background from VintageMadeForYou

torsdag 14 oktober 2010

Torsdag



Veckans nästbästa dag. Jag gillar absolut fredagar mest, tror jag. Men nu vill jag bara vara någon annanstans för det är alldeles för mycket just nu.

Klänningen Cheque 3/4 dress går i retur, japp. Den känn sinte helt rätt och då får det vara. Den påminner mycket om Mononoke och den älskar jag!
Så en (längre) lunch idag ( ja jag brukar aldrig hinna lunchrast överhuvudtaget) så blir det ett besök hos Ajajbaja. Ett annat kärt besök ska jag göra idag och det återkommer jag om.

Idag fyller älskade maken år. Tyvärr vet jag att han har en bedrövlig arbetsdag idag så ikväll får vi fira honom lite extra:)

Ses senare Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. Åh, ja visst är det mycket just nu? Önskar dig och maken en lugn stilla kväll. Hoppas att ni får det mysigt.

    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis till maken!
    Synd med klänningen, men som vi säger så ofta - det ska kännas rätt.
    På min lunch ska jag ut och gå med en hund. :)
    Kram snygging

    SvaraRadera
  3. Åh den sitter ju jätte fint på dig! Undrar om jag passar i den? Monok funkar inte. Vilken storlek är det?
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en riktigt fin dag kära Christina! <3

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Grattis till maken!
    Ja känns det inte rätt får det flytta tillbaka - det fick min sjal också.

    SvaraRadera
  6. Du som var så fin i klänningen! Men du känner bäst själv....Kram!

    SvaraRadera