Free background from VintageMadeForYou

måndag 1 november 2010

Vilket humör!



Jag skrev ett inlägg för jag kände mig grundlurad på ett köp jag gjort. Just nu skäms jag så j-ligt att jag inte vill berätta om det men en annan dag ska jag.

Men jag är fortsatt på dåligt humör och det har fortfarande med Tradera att göra och jag har följt Sannibus och hjälper till att rensa. Det bara överhöljs av kopior och hur i hela fridens namn ska jag då kunna sälja en äkta? Nej, inte ett endaste litet bud på något som var så eftertraktat vid släppet. Säsongsbetonat? Nja jag undrar det, för mig är det ett säsongsplagg. Men jag kan ha fel;D

Finaste Mia och Christina: Kramar till er, era inlägg hann jag läsa men inte kommentera

6 kommentarer:

  1. försökte också sälja en sådan, men när kopiorna såldes för mer så sket jag i det den får helt enkelt hänga i min garderob oanvänd!

    SvaraRadera
  2. Ha, ha jag satt och skulle kommentera när ditt inlägg liksom bara försvann! Kram gumman

    SvaraRadera
  3. Jag har också en ÄKTA Blues skirt och älskar den men knappt kul att använda då man vet att folk kanske går och undrar om den är äkta eller fejk. Usch och fy för kopior säger jag...
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Nej sånt är inte kul!
    Själv sitter jag med en berrydress som ingen vill ha för det dyker upp misstänkt många såna just nu.
    Skäms inte för inlägget; ibland måste man kräka av sig lite. Det är det som gör en trevlig resten av tiden. ;)

    SvaraRadera
  5. Hej. Jag köper gärna din Blues Skirt om du har den kvar. Förutsatt då att det är stl. 2.
    Du får gärna maila
    madeleine.danielsson@logica.com

    SvaraRadera
  6. Är den såld? Annars kan jag tänka mig den i storl 2. Pris?

    SvaraRadera