Free background from VintageMadeForYou

tisdag 19 oktober 2010

Tur det inte är snö som kommer...

En del saker är jag väldigt nyfiken på att prova.




medan andra inte lockar lika mycket:)




Förutom att slita som en galning på jobbet har jag småkörigt med Tradera, swappa-som-Bina ( fast jag är inte så bra på det)och misslyckas med webbutikerna. det klickas , raderas och grejas för fullt för när man nu rensar i garderoben vill man fylla på lite eller hur. Många önskningar, både gammalt och nytt:)

Jag hann min löprunda och nu blir det fort mörkt på kvällen. Sprang på två flockar med hjortar och de är så vackra men jisses om jag mött vildsvin. De är jag lite rädd för! Men hjortarna fyller på mina dränerade energidepåer. dessutom sprang jag ganska snabbt idag, 6 km på 35 minuter för jag var ilsken och det hjälpte att öka på tempot.

Nu ska jag koka tea och sedan läsa hos er andra

Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. Klänningen är jag dönyfiken också!
    Snö ska vi få i morgon här enligt prognoserna...Ha det bäst goa du:) Kram

    SvaraRadera
  2. Jösses vad friskt att ut och springa, där får du många pluspoäng!
    Hoppas att det lugnar sig lite på jobbet för dig..
    Jag är också lite sugen på klänningen...
    Ska en tur till Stockholm på måndag, då kan det nog bli lite mollyprovning:-)
    Kramar till dig!!

    SvaraRadera
  3. Jag längtar efter snö :-) Jag tycker det är så mörkt och blött nu så för mig får det gärna bli vitt på marken istället.

    Spännande med lite nytt i garderoben för vintern...känner igen jobbet med Tradera och försäljningar. Det tar verkligen tid men samtidigt en himla möjlighet att köpa lite nytt.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Duktigt av dig att röja i garderoben. Jag pratar bara men har så svårt att göra mig av med plaggen, särskilt då jag inte har använt dom en enda gång själv... Dom är ju så fina! Men skåpet är fullt...
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hahaha, den där lilla päls-ponchon vore väl nåt i vinter! Ser ut som nåt Askungens elaka styvmoder skulle bära...

    Odd Molly är knepigt...Så mycket vacker och en del apfula skapelser:)

    SvaraRadera
  6. Bra att bli av med ilskan på löprunda.
    Nä vildsvin, de passar bäst på tallriken i grillad form. =)

    SvaraRadera