Free background from VintageMadeForYou

fredag 8 oktober 2010

God morgon!



Dagens är ännu ett fynd från Freeport´: Glazing check dress. Den är i flannell och underbart skön på. Eftersom det regnar idagmed känns det helt rätt med mysiga kläder.
Jag har en riktigt lugn morgon för jag ska köra och besiktiga en av bilarna. Älskade maken bokade in tider som passade honom men inte riktigt mig. Men så blev tjejerna glada att jag lämnade en morgon som omväxling.
När jag kommer till jobbet har jag en arbetshög utan dess like.
Ses ikväll.

Kramar alla fina

9 kommentarer:

  1. Så fin den är på dig! Jag har en sån som är lite för stor tyvärr men skön ändå att ha på.
    Tycker att den är så fin och användbar, det går att rocka till den lite med tuffa tillbehör om man vill eller göra den mer romantisk med en go sjal eller nåt.

    Grattis till den finingen och ha en bra dag! Låt inte pappershögen äta upp dig på jobbet:-)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. SÅ fin den är på dig. Köpte med en sån på freeeport. :)

    Hoppas du får en underbar fredag!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh ,jag såg när du provade den! Du klär så fint i den. Varm och mysig i tyget är den ju också :)

    Hoppas du fått skottat undan arbetshögen!

    kram från V

    SvaraRadera
  4. Tjusig som vanligt! Du måste vara regionens coolaste skolsköterska. =)

    SvaraRadera
  5. Åh köpte du den! Jag provade den men köpte inte. Skulle jag springa på den orange varianten slog jag till på en gång. Skitsnygg! Trevlig helg och stoooor kram!

    SvaraRadera
  6. Du, det är busvissling på den klänningen ;o)

    SvaraRadera
  7. Hej på dig!
    Hoppas att bilbesiktningen gick bra igår.
    Du får ha en underbqar lördag - här skiner solen :)

    /Carina

    SvaraRadera
  8. tack alla söta! den är väldigt smickrande för figuren och underbart skön.
    LindaG: japp en orange på dig, det du:)

    Nix bilbesiktningen gick åt skogen för jag hade tagit fel på tiden med 30 minuter:( Så den sket sig helt. Maken fixade till sig en ny tid på lördagen istället ( fråga mig inte hur men misstänker att jag fått stå i skamvrån;)

    SvaraRadera
  9. Så fin! Fanns det flera flanellisar på Freeport? Vad kostade den?
    Mvh Cattis

    SvaraRadera