Free background from VintageMadeForYou

måndag 4 oktober 2010

Lite mer om Göteborg



Hoppas ni inte är alldeles trötta på Göteborg rapporter;)

Måste tacka alla dessa underbara butiker och tjejerna som jobbade!! Vilket fint mottagande:)

Vi staratde vår dag hos MINZO
En fin butik med härligt sortiment och väldigt servicminded. Webbshoppen har jag ännu inte testat men det kommer jag göra, de har ett härligt sortiment.



Där shoppade jag något som inte fanns på min vill-ha lista men föll för grupptrycket ( ännu en gång;)
Men jag vann även på dörrlotten: En Odd molly Body Lotion! Så glad för den, tack snälla ni. Dessutom fick vi en väldigt fin goodiebag som Fröken Abbe visar. Tusen tack!!!

På detta följde lunch och vi skrattade så personalen hyssjade oss?!
Kanske inte så konstigt med tanke på att vi hade fått bubbel och chips innan lunch;D

Sedan forsatte vi till Kålle & Ada, stort sortiment men för mycket folk. Ångrar mig i efterhand att jag inte köpte koftan där, som finns på villha-listan.

Nu var det hög tid att fika lite och gott kaffe som stärkte oss inför:


Charlotte i Göteborg
En smakfull butik och roligt sortiment som även har webbshop.
Butiken hade öppet enbart för oss. Tyvärr var det väldigt utplockat men lite mer bubbel, snittar och fin atmosfär gjorde att några fyndade även här:D

Snabbt till hotellet och lämna shoppingkassarna för att fortsätta vår raid: Freeport.

Här hade de verkligen arbetat för att välkomna oss: Öppet endast för oss ( även de)
Fina "gottebord" med cupecakes, bubbel och frukt, Vi provade kläder och tuggade om vartannat. Så gott!!!



Tusen tack alla alldeles underbara tjejer helgen!!! Vissa hann jag prata mer med än andra men hoppas det blir bättre nästa gång.

Mina andra fynd får ni se en annan dag;)


Kramar alla fina

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder och vad kul ni har haft! Längtar som en toking till Freeport!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Underbar bild på dig och Bina!

    Kram och godnatt:-)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt ni verkar ha haft det. Måste vara riktigt kul att shoppa med så många trevliga tjejer samtidigt.

    SvaraRadera
  4. Underbart ni haft det. Och ja nästa gång *ska* jag med! =)

    SvaraRadera
  5. Bomber och granater - he he, vilka roliga bilder =)

    SvaraRadera
  6. Hahaha... det är inte utan att drömklänningen nu förvandlats till mardrömsklänningen ;-)

    *KRAMAR*

    SvaraRadera
  7. Oförglömlig helg!
    Massor av kramar till fenixgumman ;-)

    SvaraRadera
  8. Vilka fina foto!
    Härlig bild på dig och Bina!
    Önskar att jag hade varit med.

    KRAM

    SvaraRadera