Free background from VintageMadeForYou

lördag 23 oktober 2010

Lördag




Gårdagen var en lång frdag med mycket aktivitet men jisses så bra. Musikalen
"Spelman på taket" gillade jag verkligen, mycket fart och mycket musik. Historien är tung men de presenterade den så man blev glad i alla fall.
Som sagt lång dag och jag var inte okey i morse. Jag mådde som jag varit på världens fest igår men inte en droppe alkohol tog jag. Alltså måste jag varit för trött helt enkelt. Tog en lugn morgon istället för att ge mig ut på löparbanan. Den tänkte jag ta nu istället:)

Prinsessorna och jag har varit på Nova i Lund och handlat inneskor samt presenter. Så mycket folk!!! Det passar inte mig, att trängas och knuffas, stå i köer överallt framförallt när man ska köra ut från stället. Nej här får vi tänka om.

Idag har jag haft en favvis på mig och till det min nya jacka. Tyckte att min 2:a kändes för stor och den köpte gärna Dr Molly av mig. Samtidigt ville Villahemmet sälja sin så det blev 3 nöjda "systrar".

Seanre kommer foto på en riktig skönhet;)

Kramar så länge

3 kommentarer:

  1. Ja usch, Nova är det alltid kö ut! :/ Härligt när det kan bli 3 st nöjda på en gång!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni kunde hjälpas åt med jackorna så alla blev nöjda :-)

    Du är så fin i denna klänning. Den hänger hos mig i rött och har aldrig blivit använd, förstår inte varför. Nu är ju sommaren förbi men kanske kan jag ha den iallafall med kofta över, ska nog ge den en chans iallafall.

    KRAM

    SvaraRadera