Free background from VintageMadeForYou

onsdag 27 oktober 2010

Regn regn ge dig av...



Igår var det underbart väder och vi var inne hela dagen pga vab. Idag är vi back in business och de är skittråkigt väder, grått och regn.
Igår softade jag runt i mjukis brallor och tröja alltså måste jag ha något fint idag, då bidde det denna juvel. Har ingen aning om vad den heter men i ull och från Living Tenfold kollektionen. Detta är en storlek 2 och den sitter precis. Om du mot förmodan har en liknand ei blått som du tycker tar för stor plats i garderob får du gärna höra av dig till mig;) Jag har plats!

I går när det var vabb dag städade jag mina garderober och skulle lagt ut på Tradera men kom inte till datorn. Så då kunde jag roa mig med sådant trevligt som dammsugning, baka cupecakes och tvätt med. Visst är det härligt att man alltid hittar sånt. Samvetet hindrar mig från att dyka i bokhögen som ligger där och kallar. Om det varit idag hade jag tagit en i den högen, en filt och lagt mig på soffan för detta regnande inbjuder till det.

Kramar alla fina

9 kommentarer:

  1. Den klänningen har jag också, visst är den fin! Och du är så jättefin i din.

    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  2. vilken fin klänning! Tror aldrig jag har sett den innan! Trist med regn men eftersom jag tokälskar mina nya stövlar ler jag lite i smyg när jag har en chans att ha dom på...

    Tack igen för jeansjackan!!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Precis samma här. Superfint igår, hällregn idag...
    Tur vi har dammsugare att roa oss med i vilket väder som... ;o)
    Snyggoklänning! Har ingen stickad klänning själv, inte min grej liksom, jag ser inte klok ut, men så kul att se dem på er som passar ljuvligt i dem.
    Kram vackra!

    SvaraRadera
  4. Den klänningen klär dig verkligen! Kan det inte vara Great day dress # 500? Jag har ju alrig koll på namn...

    SvaraRadera
  5. Har du en sån där fining i din garderob! Jag tror att Fröken Abbe har rätt när det gäller namnet på den...Kram!

    SvaraRadera
  6. Klänningen ser så skön ut! Hoppas att du får tid till dina böcker så småningom. De ligger kvar i sin hög och mognar lite bara...
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  7. Den klänningen är så fin och jag satt faktiskt och letade efter namnet både i huvudet och bland mina produktbilder. Kanske har Fröken Abbe rätt, Great day dress låter bekant.

    Vi har haft helt ok väder idag, inget regn iallafall. Jag tycker faktiskt det kan vara riktigt skönt med en VAB dag hemma ibland. Då kan man mysa extra med sjuklingen och hinna vila sig själv lite samtidigt :-) Fast det finns ju alltid mycke annat och göra också...

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Tack för fina komplimanger!

    Då kör vi på #Great Day Dress:)

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Lägg gärna ut här först innan Tradera, särskilt om du är en 2:a! Kanske har du en fin bomullsklänning som hänger och skräpar? Jag är inte så nogräknad (mest shoppingsugen:), men vill ha just en tunnare OM-klänning än de där tjocka i flanell som florerar nu. Kanske nåt swap?

    SvaraRadera