Free background from VintageMadeForYou

måndag 4 oktober 2010

Dagen efter helgen....


Idag har det verkligen varit "dagen-efter". Så roligt jag har haft det är längesedan, skrattade så jag kiknade mellanåt. Ikväll ska jag försöka lägga in lite bilder från träffen. Dagens är ett av fynden, älskade Saloon dress. Jag har den i blått och använder den väldigt mycket. Vi hade en liten avstickare till Freeport på söndagen - alla var inte färdigshoppade;) Då hängde klännngen där, Jag hade verkligen letat under lördagens besök men ingen storlek 2 fanns där då. Men de URGULLIGA tjejerna som ägnade sin lördagkväll åt oss, berättade att de hann inte hänga ut efter hand som saker tog slut. TACK än en gång gulliga ni!
Igår kväll strök jag på förstärkningsband precis som jag gjort på den blå och så den fick bli dagens.

Ses ikväll!

Kramar alla fina

12 kommentarer:

  1. Vilken tur att du fick tag på den röda - attans vad snygg du är i den! Man blir riktigt glad av att se dig i den och färgen är klockren på dig. :)
    Visst hade vi superskoj. Längtar tills vi ses nästa gång.
    Kram finaste och goaste tjejen

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!!
    idag är vi minsann mollytvillingar!!!
    Har min också på mig idag..
    Vilken tur att vi beshövde gå och kissa va:-D
    Tack för allt denna underbara helg!!!
    Massor med kramar,
    väntar spänt på en inbjudan<3

    SvaraRadera
  3. Haha... säger som Mia "tur vi var så kissnödiga hela högen" hehe... ;o)
    Tusen tack för underbart sällskap i helgen, fy fan vad jag älskar "mina" fantastiska skånedarlings! Och som jag saknar er nu... Längtar också till nästa gång vi ses!
    Sköt om dig vackraste!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej finaste du!! Nu har du dratt ner mig i fördärvet! Var ju tvungen att ringa Freeport och kolla om de hade den röda i st 2 och om de kunde skicka den. KLART DE KUNDE (dyrt var det men det kan det vara värt för denna fina klänning)! Surprise.....Så nu väntar jag spänt på min fina Saloon Dress i Rött! Hoppas den sitter lika fint på mig som på dig!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Ja, gud vad snygg klänningen är :-) jag tycker att dom stora brodyrblommorna är sjukt fina !
    Roligt att läsa att ni hade en toppenhelg i Gbg :-)

    ♥Åsa

    SvaraRadera
  6. Den är verkligen fin! jag provade den men eftersom jag inte ens kan trä en nål med tråd så får det vara för mig...;-) Det var jättekul att få träffa dig IRL...det var verkligen en underbar träff :-)
    KRAM!

    SvaraRadera
  7. Vilken tur att ni tog en repris på Freeport så du fick tag i den!

    SvaraRadera
  8. Så fin du är i den!!! Man kan nog bli lite dagen efter av roligheter, men det är det värt eller hur? Åh, vad jag har varit lite avundsjuk på er alla som var i Göteborg.
    Jag har en helt oanvänd röd tvåa i felfritt skick med bra sömmar vad jag kan se. Den passar liksom inte mig, borde ha en trea eller fyra, suck..

    Kramar till dig snygging!!!

    SvaraRadera
  9. Jag menar att min saloon är till salu, glömde just den detaljen:-)

    SvaraRadera
  10. Vilken tur att ni blev kissnödiga just i höjd med Freeport ;-)
    Skit snygg är du i klänningen!

    SvaraRadera
  11. Klart att du skulle ha en röd också! Ursnygg! Kram

    SvaraRadera
  12. Snälla hjälp ;-) vad är det för förstärkningsband du stryker på? jag är lite orolig för mina två även om det inte hänt något ännu!

    SvaraRadera