Free background from VintageMadeForYou

fredag 15 oktober 2010

Äntligen äntligen fredag!


Vilken härlig blandning på kläderna idag! Dessutom är jag inte "tillrättalagd" ett dugg men det bjuder jag på :D

För att känna lite mer lugn körde jag till jobbet en timme tidigare, för att få undan lite pappersarbete.

I eftermiddag är liten molly träff i Kristianstad coh jag önskar alla fina tjejer en härlig dag!

Älskade makens dag fick ett bra avslut med god middag och en rosé cava, lite kladdkakemuffins med vispgrädde.

Dagens är mitt ny aTradera fynd; en alldeles bedårande liten kjol. Helfodrad och i absolut nyskick. Till det hela har jag lager på lager för idag var det att skrapa bilrutorna igen:)

Ha en härlig dag så ses vi senare

Kramar alla fina

8 kommentarer:

  1. Skönt att maken fick ett bra avslut på dagen. Grattis till ditt fina Traderafynd! Ha en härlig fredag!

    kram

    SvaraRadera
  2. Vacker som alltid!!! Tror jag kommer själv på lördagen. Mamma har slängt ut syrran :D Hon får campa hos pojkvännen. Men vi kommer GÄRNA någon annan dag hela ligan! Kram du vackra kvinna

    SvaraRadera
  3. Tillrättalagd eller ej, du är megavacker oavsett! Kram vännen!

    SvaraRadera
  4. Snyggve!!! Men kvinna, när går du upp på morgonen?? Eller du har flyttat till Norrland?? Skrapa rutor...tur jag bor längre söderut. ;) ;)
    Ha en härlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Här är inte heller någon is.... men jag gick ju iof upp precis ;-) Underbar blandning ! Blusen undertill är kanonfin !

    ♥Åsa

    SvaraRadera
  6. Fräsch och vacker som bara den är du och den kombon var kalas! Visst är det skönt med en Lovely knit när det är kallt?!=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  7. Du jättefin! Så det så!
    Ha en supertrevlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Kjolen är urfin, du med:) Kram!

    SvaraRadera