Free background from VintageMadeForYou

fredag 22 oktober 2010

Å så är det fredag igen


och då är jag så här glad!

Fast min fredag är planerad fram till 22 i kväll så vetskapen om en ledig helg känns underbart.
Lillasyster har sin viktigaste sak i dag: ridning och den är balsam för själen. Förra fredagen klagade jag över min arbetsdag och då fick jag en "egen" häst att förbereda. Det är otroligt avkopplande att stå och rykta en häst ( ja jag vet det låter puckat för en del;)men jag älskar det

Dock jag tycker arbetsbelastningen har lugnat sig något och det underlättar så jag hinner ikapp.

Ikväll ska jag på teater " Spelman på taket" där en av mina arbetskamrater är med. Det ska bli superskoj!

Dagens är ett nyförvärv från Hilde, Revolution blouse. När den kom beställde jag den men drunknade i en 2:a så nu provar jag en 1:a och den är inte liten. Å färgen är bara så ljuvlig! Ganska tjock bomull och fina spetsar, en härlig blus!

Kramar alla fina

10 kommentarer:

  1. Låter inte alls puckat, jag vet vad en häst kan göra för själen.... som gammal inbiten hästfantast. Låter mysigt, letar själv efter lämplig ridskola för att stilla abstinensen efter hästar efter barnafödandet är över. Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är i blusen! Färgen passar dig kanon! Och från förra inlägget: WOW! Den är underbar!

    SvaraRadera
  3. Det låter inte det minsta puckat! Jag saknar verkligen att vara i stallet och pyssla. Eftersom jag samåker med grannen finns det aldrig tid till det. Tror jag får åka ut en ledig dag och rykta. =)

    Jättefin du var i den blusen!

    SvaraRadera
  4. Låter inte alls konstigt, även om jag inte är någon häst tjej så har många djur den effekten att lugna ner tror jag. :)
    Supersnygg är du i ditt nyförvärv. Färgen är klockren på dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad fin den blusen är. Jag hade den i minneslistan på Tradera men missade helt auktionen och blusen såldes svinbilligt. Gissa om jag är sur över det...

    Den här storleken sitter jättebra på dig, du behöver absolut inte större.

    KRAM och trevlig fredag!

    SvaraRadera
  6. Att vara i stallet är verkligen rogivande. jag kan sakna att rykta och tom mocka hästskit :)

    Ha en fin helg!

    kram
    Petra

    SvaraRadera
  7. Åh va snygg du är i den!!!
    Älskar den blusen så mycket..
    Hade den först i strl 2 sålde sen den mot en strl 1 men sålde sen den också:(
    Vissa mollysar är bara inte fina på när man är för bystig, de blir som tält och går ut vid brösten och sen rakt ner:(
    Men hade så gärna varit lika snygg som dig i den;)
    Och grattis till den vackra nymphen!!
    Underbar klänning men det vet du ju redan att jag tycker:))
    Ha nu en underbar fredag vännen,
    Kraam

    SvaraRadera
  8. Håller med ovanstående, du är verkligen jättefin i blusen. Den sitter mycket finare på dig än det gjorde på mig, så det blev en lyckad affär. Kul att du tycker om den i alla fall.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag kan ju avslöja att jag missade samma auktion som Lina på denna goding;) Du är toksnygg i lite färg! Kram

    SvaraRadera
  10. Jätte jättefin på dig!

    Att rykta är fantastiskt avkopplande. Lyssna på medan hästen mumsar hö och rent allmänt pyssla runt dem är perfekt när man haft mycket omkring sig och behöver rensa hjärnan :)

    Kram från V

    SvaraRadera