Free background from VintageMadeForYou

lördag 9 oktober 2010

Lördag=städdag


japp denna lördagen har sprungit iväg. Städade som en galning medan maken var och handlade, trist men nödvändigt.
Sedan har familjen varit på bio och dte rä inte så ofta vi gör det. Alla fyra såg på " Dumma mej". Det är en höjdarupplevelse, speciellt för lillasyster som älskar konceptet med bio+popcorn.När vi ändå var iväg så åt vi kvällsmat på deras food court. Jag tycker om när var och en kan välja vad h*n vill ha. Då blir alla nöjda vilket inte är det vanligaste i vår familj;)
Wigwamen hade jag på mig när vi var iväg och jag gillar den verkligen.
Just nu är jag sugen på så mycket ut hötskollektionen och det är tack vare träffen. Så mycket fina kläder på så många vackra människor, jag fick en lång "vill-ha-lista".

Nu ska vi spela UNO, ses kanske senare

Kramar alla fina

Ps ja, jag ska klippa mig om en vecka!

10 kommentarer:

  1. Jag har varit på kalas i min Wigwam i dag. Du är så fin i din:) Ha en bra kväll, du lovley kvinna!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin i din Wigwam och din spoiler/dolce skirt (antar jag). Städa är trist men nödvändigt ibland. Vi attackstädade hemma i går kväll bara för att slippa lördagsstädningen som det ofta blir annars. Mysigt med bio!

    Ha en mysig lördag med Uno!

    kram
    P

    SvaraRadera
  3. Du är så fin i din wigwam!! Hoppas du har en härlig kväll.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Du är kanonfin i din wigwam, min i samma färg väntar fortfarande på att premiäranvändas. Vad hette, på tal om nåt helt annat, den där modellen av ChillNorway som du hade på söndagen i Götet? Blev så himla sugen på den efter att jag sett den på dig, både färgen och modellen är ju helt underbara! Ha en trevlig lördagkväll! Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig lördag. Härligt med lite blandat.
    Jag har också dragit runt i kommunen med min svarta Wigwam, Dock inte tillräckligt representabel för något foto. Partajade lite igår. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. UNO! Så fin du är i Wigwamen och det låter som om ni har det riktigt mysigt där hemma.

    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Låter som en mysig dag!!! Idag har jag städat - och gått på bio. Låter som lördagskonceptet helt enkelt!!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ångrar att jag inte köpte den i gbg. Men jag får ta på min vackraste silkes klänning och njuta av den :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Jättefin syster! Härligt med en helkväll ute för familjen..mysigt!!

    SvaraRadera
  10. Då är jag som lillasyster :) Gillar också bio + popcorn(+ godis för min del) och jag gillar grejen med att äta ute vid samma tillfälle. Man gör det till en helkväll alltså.

    Jag fick också sug efter en del höstgrejor nu efter träffen. Bla den svarta wigwamen som du och Hoai bar upp så himla snyggt.

    Kram från V

    SvaraRadera