Free background from VintageMadeForYou

måndag 18 oktober 2010

Vilken höst


Även jag tradera för fullt. Men det går lite trögt tycker jag och det kanske beror på att det figurera så himla många kopior;(
Jag försöker sälja min blues skirt t ex. Absolut garanterat äkta men ingen f-n vill ju bjuda när kopiorna krängs ut för en bråkdel. Shit vad det stör mig!

Klick fingret har sådant kli i sig men jag försöker schack. Skulle vilja , skulle vilja ha...

helgen har sprungit iväg och vi har haft en underbart solsken. Lördags morse var jag iväg hos frissa och blev klippt. Hem för att ge mig ut i skogen med Lufsarna. Vilken ljuvlig eftermiddag!
På kvällen åt vi krabba och andra goda havslevande djur, drack många goda viner till det så igår gjorde jag ingenting;) Jisses så dålig jag var i går förmiddag. Min mage och jag är inte riktigt vänner ibalnd och för mycket av det goda kostar på.
I går eftermiddag spelade storasyster fotbollscup och det var spännande. De två sisat matcherna fick avgöras på straffar och tyvärr sköts de inte till våra tjejers fördel. Men det var roligt i alla fall!

Nu ska jag fortsätta tradera och så hörs vi senare

Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. Ja, usch för alla kopior. Så jädrans trist. :(
    Ha en bra måndag!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också det är skitsegt på Tradera... och alla dessa kopior, man mår ju nästan illa.
    Hoppas du mår bättre & att du får en fin måndag!
    KRAM vackraste!

    SvaraRadera
  3. jag försökte det också sälja en äkta blues skirt, ingen budade på min, men kopiorna gick för mer (efter bud) än jag lagt ut min för...

    SvaraRadera
  4. Visst är det så, med kopiorna.
    Finns det kopior på Berrydress? Ingen verkar vilja betala annat än skambud på de heller.

    SvaraRadera
  5. Tradera är snorsegt just nu:( Av ca 1300 annonser är säkert 20% kopior. Förbannat irriterande....Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
  6. Vad är det för storlek på kjolen? Pris? Den är väldigt fin...och jag har köpstopp. Men i alla fall

    SvaraRadera