Free background from VintageMadeForYou

tisdag 13 juli 2010

Värmeslag...




Skulle man kunna tro att jag fått men icke !
Men ni kommer aldrig få se mig i mindre kläder på än detta :D

Denna fina spoiler har jag verkligen letat efter för den behövs i min garderob. Förra veckan hade jag sådan tur, Fina Erika som har bloggen http://mymollyoddities.blogspot.com/ sålde sina spoilers! Idag blev jag extra glad över brevbäraren när han hade ett fint paket till mig.

Fortfarande varmt i huset men utomhus är det stor skillnad. Tyvärr har vi knappt fått något regn hos oss.
Vi har idag köpt en ny större pool för tjejerna har " badat sönder" den andra. Just nu fylls den med vatten så den kan inte visas förrän imorgon.

Till helgen kommer kompisar och hälsar på, stannar två nätter. Det ska bli så roligt!!! Nu ska jag planera lite god mat till oss.

Kramar alla fina

2 kommentarer:

  1. Den är ju som gjord för dig! Skönt att den hittade hem till slut. :)

    SvaraRadera
  2. Sitter fint på dig! Får jag fråga vilken storlek du har på den? Jag har en i powder i stl 1 och den är trång!

    SvaraRadera