Free background from VintageMadeForYou

lördag 24 juli 2010

Kors i taket!



Denna soffpotatis till quinna har börjat träna. Efter år av ingen motion alls har jag äntligen börjat igen. Fy bubblans vilken dålig kondition jag har!!! Men nu har jag varit ute tre rundor denna veckan och det känns skillnad. Så ett mål för träningen; New York maran samma år jag fyller 50. Något som drar måste till tänker jag:D

Igår blev det ingen dagens och ingen idag i heller. Jag har haft full upp med extra barn och grill middagar så jag har inte hunnit med mig själv så mycket.

Höstkollektionen är inget som lockar just nu. Jag är inte klar med sommarens utbud ännu!!!

Kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Lycka till med träningen och så roligt med ett mål.
    Kram från Eva S.

    SvaraRadera
  2. Skulle behövas här med! Är soffpotatis av gigantiska mått just nu och mår inte bra av det. Bra gjort av dig:) Kram

    SvaraRadera
  3. Heja heja!
    Min egen träning går på sparlåga just nu. Jag joggar visserligen tre ggr/vecka, men det går så trögt!
    Kramar Affi

    SvaraRadera
  4. Härligt att du kommit igång! Jag har fått vila de senaste dagarna då min ena fot är kass. Var hos läkaren och han sa till mig att använda Voltaren gel 3ggt/dag och om det inte är bättre imorgon skulle jag komma tillbaka. Men imorgon ska jag minsann ut och röra på mig för att testa.
    Kram

    SvaraRadera