Free background from VintageMadeForYou

tisdag 6 juli 2010

I´m in löööövv!!!!


Ja ni får ursäkta blixten i nyllet och allmänt dåligt kort men ni kan ana skönheten jag provat idag. Oh vad här får säljas!!!

Och inte är jag sur längre;D Fortfarande är pre fall ett big "nono" för mig men jag är som vanligt igen. Krävdes bara några timmar egen tid och lite shopping:D Har varit på Borgeby Kid´s and friends och fick provat lite. Hittade en Dolce skirt i powder storlek 1, satt perfekt. Den fick följa med hem men andra godingar fick stanna, det var flera stycken! Men det var bra att jag kunde prova Nymfen för jag har tittat efter den sedan Odd molly träffen när New Yorker hade sin och var så snygg! Nu kan jag äntligen bestämma mig mig för att skiljas från min Full Emb Smock i royal, storlek 2. Dvs den är alldeles för stor.

Kramar alla fina

10 kommentarer:

  1. jag har också varit i borgeby idag! Jättemycket fint kvar tycker jag! Hoppas det snart blir 50% rea då ska jag dit!! Nymphen är så fin! Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag vill också kunna välja och vraka bland MASSOR av rea mollysar, men jag får hålla mig till godo med ett plagg här och ett plagg där... :-(
    Kul när man hittar den där godingen!

    SvaraRadera
  3. ojojojoj du den satt som en smäck på dig hjärtat! Förstår att du är förtjust. Kram

    SvaraRadera
  4. Urfin på dig! I bland gör det inte så mycket att behöva skiljas från en del saker när man har fått tag på nåt bättre. Kram!

    SvaraRadera
  5. Sååå snygg den är på dig!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Jättefin!! Håller med Linda - får man tag på något bättre så kan det vara värt det...men jag förstår dig samtidigt.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej,
    visst är den läcker...fanns den de andra färgställningarna med?
    vänliga hälsningar
    Linda

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Tack snälla för fina kommentarer!!
    Linda: fanns endast i almost black.

    Ska man slå till på 30 eller våga vänta på 50%?

    kramar

    SvaraRadera
  10. Tjusigt syrran!! Passar som en smäck!

    SvaraRadera