Free background from VintageMadeForYou

tisdag 6 juli 2010

Tisdag utan Molly



Igår kände jag mig så trött på Odd Molly att Kappahl fick mig som kund! Tunikan hittade jag för 99 kronor?!! när jag var på lite shoppingrunda med käramor. Tunikan är fållad runt om och kan bäras året runt;) Detta kan man då jämföra med pre fall som har klänningar i bomull med råa kanter för knappa 3000 kronor. Det betalar jag bara inte!

Lät jag gnällig nu? Måste bara klaga lite för jag förväntade mig mer av pre fall. Jag vill ha mer färg och lägre priser samt bättre sydda plagg. Man får önska, va?

Massor med kramar

3 kommentarer:

  1. Jag är inte särskilt impad av Pre Fall jag heller. Hoppas att det kommer roligare plagg längre fram.

    Jenny köpte Frill-toppen. Förlåt att jag inte svarade dig på en gång.

    Ha en fin dag!

    Kram Affi

    SvaraRadera
  2. Snygg tröja! Jag älskar allt som är randigt i vitt och blått.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. HEj gumman och välkommen hem!! Du är superfin som alltid och hoppas ni hade en underbar semster!! Kram hjärtat! <3

    SvaraRadera