Free background from VintageMadeForYou

onsdag 7 juli 2010

En sen dagens:D


Det är ju körigt med jobb, middagar och fotboll ;D Nä jag ska inte klaga men det blir sena dagens, om de överhuvudtaget blir. Fast jag har aldrig varit speciellt br apå att fota dagens. Gjorde lite asiatisk stuk idag med kycklinggryta och risnudlar, hummus med pitabröd, småvårrullar och chilisås. Till det kallt Gevurtztraminer, mums

Jag har fått bud på auktion så kontot får påfyllning vilket känns bra inför nästa vecka. Inte för att jag ska shoppa loss på träffen men lite mat vill jag ha;) Längtar efter att få träffa gamla bekanta och att få göra nya. Undras om Jenny och Sara kommer t ex? Söta Tindy, kommer hon med denna gången? Vi får se....

Massor med kramar alla fina

2 kommentarer:

  1. Snygg som alltid!! Jobbar du nu? Jag trodde du hade semester fortfarande.
    Vi ses nästa vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin du är i denna!
    Kram

    SvaraRadera