Free background from VintageMadeForYou

torsdag 8 juli 2010

Torsdag




Hur snabbt har inte denna veckan passerat?! Jag trodde det skulle bli hur drygt som helst att jobba två veckor nu men den första är snart slut, otroligt.
Lite varmare idag och jag ser fram emot helgen som ska bjuda på närmre 30. Gillar det "hot", woahaha. Visserligen behöver vi röja en del inomhus men om man gör det tidigt på dagen kan man njuta av solen på eftermiddagarna.

Är det bara jag som inte bryr om höstens kollektion? Jag har inte använt mina fina sommarkläder så mycket än. Dessutom är jag inte klar med våren ännu. Nu är det ju rea:D

Idag har jag fina halsbandet vi fick på Unica av vackra Veronika när vi hade Molly träff i våras.
Cupcaketop i lila, från förra sommarens kollektion. Otroligt skön på!

Kramar alla fina

1 kommentar:

  1. Känner mig inte klar med vår och sommar heller! Det är ju nu det roliga börjar, att göra fynden:) Kram

    SvaraRadera