Free background from VintageMadeForYou

onsdag 21 juli 2010

Hur tänkte de här?


Undrar jag...

7 kommentarer:

  1. Ja det undrar jag också........Så fin utan alla dessa fransar.....
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan man fråga sig! Den fina skinnväskan har dom också förstört med dom jäkla fransarna. Kram!

    SvaraRadera
  3. mmm verkligen, o den andra kapp modellen med fransar även på kragen. Va liksom?? Inte snyggt...

    SvaraRadera
  4. Ja, vad är det får något med alla fransar i OM's höst och vinterkollektion? Kappan är ju jättefin utan!

    SvaraRadera
  5. Den hade varit jättesnygg utan fransar-nu är den helt borta ur önskelistan... (väskan med, men den känns lite bättre om inte annar så brukar ju detaljerna trilla av...)

    SvaraRadera
  6. Ja, alla dessa tofsar/fransar är inget jag gillar direkt iaf. Snyggt på andra men inte mig.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Det undrar jag med, inte snyggt alls enligt mig.
    Kram Ina

    SvaraRadera