Free background from VintageMadeForYou

måndag 26 juli 2010

Sol igen!!!



Idag kom sommaren tillbaka men inte den tropiska värmen. Ska inte klaga för det är underbart med semester utan regn!! Jag älskar att bara stoppa fötterna i träskorna och kliva ut genom dörren.

Har varit en väldigt behaglig dag, sprang imorse och efter det åt vi frukost. Sedan till mataffären för påfyllning till kylskåpet. Sedan måste lillasyster roas och då bakade vi:



När vi åt dem efter middagen konstaterade hon att glasyren gillade hon inte! Ska kanske prova med något annat än lime och vanilj?

Dagens är min älskade blues skirt och nymf blouse ( heter den så?)under har jag lovelovetank som är så tunn och behaglig att den funkar superbra att ha under

Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Muffinsen ser himla goda ut! Önskar att vi hade det lite varmare här med. Det har småduggat hela dagen. Du är jättefin i den sidenblusen:) Kram!
    (Vinet är sött, men inte så där sliskigt sött tycker jag. Iofs gillar jag sånt där sött tantslisk;)

    SvaraRadera
  2. Ohhh så snygg du är! Är såå såå avis på den toppen. Den var tyvärr för liten för mig. Tycker den är LJUVLIG! Kram

    SvaraRadera
  3. Snygging där! Den heter konstigt nog Nymph Nosleeve dress. Känns ju inte riktigt som en klänning men vad vet jag..... ;) Oerhört snygg är du i båda och ser fram emot att få se/höra vad du klickat hem. :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin kombination! Måste nästan vara en lite kortare topp till den kjolen så alla fina volanger syns och inte döljs där bak :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Nymphen är otroligt snygg, jag haar haft en likadan i min ägo, men sålde den på Tradera eftersom den inte satt 100 bra på mej. Men guuud vad liten den är i storlek ! Jag fick ha en 4:a för att få plats ! Likadant är det med minidressarna i siden.( den jag hade i Malmö) Storlek 4 i dessa måste jag åxå ha.

    SvaraRadera