Free background from VintageMadeForYou

söndag 4 juli 2010

Hemma igen!!


Så har två underbara semesterveckor sprungit iväg snabbt som bara den!

Innan vi åkte körde allt ihop sig och jag orkade bara inte bry mig på bloggen. Jag är sådan som gärna städar innan jag reser iväg. Katterna skulle på pensionat och papegojan flyttas med bur och allt till vänner som har tagit hand om henne.
Vi packade på lördag morgonen 1 timme innan avfärd, helt tokigt men så blev det denna gång.

Semestern har varit ljuvlig med dryga 30 grader och härligt svalkande Medelhav. Mina två juveler har nog simhud mellan tårna, de har varit i vattnet hela tiden förutom när vi åt lunch:)

Igårkväll när vi kom hem hade syrran fixat mat så det enda vi behövde göra var att starta grillen och duka, snacka om lyx!!

Söndagen har gått fort men så lätt att göra saker när solen skiner och det är lite värme, älskar det!!

Nu ska jag börja läsa ikapp lite av allt jag missat i bloggens värld.

kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Det låter som att ni haft riktigt härligt i värmen!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt det låter - alldeles underbart!
    Välkommen tillbaka!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. oh vad skönt!!! Och här hemma möter er ju fortsatt medelhavsvärme! Kramar

    SvaraRadera