Free background from VintageMadeForYou

torsdag 29 juli 2010

Fullmåne:D


Så är andra filmen avklarad och Storasyster insisterar på bio.
Jag läser hellre böckerna för filmerna saknar väldigt mycket tycker jag.


Annars är det full rulle i det Billbergska hemmet. Jisses vad vi röjer! Flickornas rum behöver lite komplettering efter utrensning. Även lekstugan har tömts på saker, eftersom den aldrig används. Inte att glömma: detta eviga rensande i garderoberna. Fattar inte att barnen växer så snabbt, främst lilla syster. Massor med kläder som aldrig använts eller väldigt lite. Tradera dags;D
Jag har lämnat en del på Erikshjälpen här i byn. Sålt på Blocket, Mammutmöbler från IKEA och ett lekbord. Annonsen var ute en halvtimme sedan var det borta. Nu ikväll har en av två cyklar sålts.
Superbra med lite extrapengar in.

Lillasyster ska få skrivbord, Storasyster behöver matta och gardin. Vi vill ha deras rum klara inför skolstarten.

Ingen dagens idag heller men jag är ingen vacker syn:D

Kramar alla fina

1 kommentar:

  1. Ja, visst har man nästan en full "Pippis kappsäck" när man har rensat klart =) Känns lite märkligt ( & framförallt kanske lite korkat) att ha en jäkla massa slantar som bara ligger utspridda i hemmet till ingen nytta. Jag rensar & säljer med jämna mellanrum & det inbringar många härliga slantar =) ha en go helg ( trots regn )

    SvaraRadera