Free background from VintageMadeForYou

fredag 9 juli 2010

Fredag jiippeee!!!



Veckan har gått snabbt och jag är väldigt glad att det är helg:D
Igårkvälll var jag på så surt humör och irriterad,då blir jag effektiv. Finns inget bättre drivmedel för att få igång städningen än att jag blir sur över röran. Badrummen städades, dammsög båda ovan- och nederplan, bytte sängkläder och tvättade en maskin samt det som aldrig tar slut PLOCKADE. Har ni med grejer överallt?

Ikväll ska vi grilla och jag provar något nytt efter ett tips från en "grillmästare". Först rimmas karré och sedan ska den kokas, marineras för att avslutas på grillen. Så det ligger karrékotletter och spareribs i marinad hemma och inväntar grillen. Detta ska bli mycket spännande.

Dagens är min fina Wigwam som jag köpte från Depfling. Vilken härlig service!
Under har jag Joy´s fina underklänning som jag fått jaga lite.
Men wigwam har jag storlek 2 och den borde nog bytas till en 1:a, någon som vill?

Kramar alla fina

2 kommentarer:

  1. Haha... ännu en "surstädare", jag är exakt likadan och det var precis samma sak som hände här igår. Irritationen tog överhand och vips åkte alla städattiraljer fram.
    Och det där med att plocka känner jag igen en hel massa, fattar bara inte var alla grejer kommer ifrån... hela tiden...
    Du är såååå snygg i wigwamen! Fint med den underklänningen till, tycker det ser ut som en sådan som jag har så den här kombon kommer jag lätt att copycata från dig :o)
    En annan sak som jag tänkt på i dina senaste bilder är att din frisyr är riktigt riktigt skitsnygg också!
    Ha en bra fredag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Så fin du är i din wigwam!
    Alla är så fina i dem som klänningar men när jag tar den på mig så ser mina ben bara vita och feta ut:-(
    Men på dig är det skitsnyggt!!
    Och så snygg du är i håret!!
    Det klär dig jättefint:-)

    Plocka är det ändå jag gör hemma känns det som..
    Saker överallt..
    Någon pappersbit här, en borste där, en leksak där, kläder, skräp, en penna, godispapper, en sko osv...ÖVERALLT!!
    Mannen och barnen är MAKALÖSA på att skräpa ner i hela huset!!
    Ibland flippar jag ut för jag hinner inte något annat..
    Slutar jag tidigare vill jag kunna göra något roligt med barnen,m inte bara plocka och låta dem ha det tråkigt..
    Så jag vet hur det är;-)
    Ha det bäst fina du,
    Kraam

    SvaraRadera