Free background from VintageMadeForYou

måndag 19 juli 2010

Måndag=städdag



Idag har jag varit så attans flitig att jag knappt tror det själv; putsat alla fönster på insidan, dammsugit och torkat golv samt fixat till papegojan. Vi har fönsterputsare som kommer regelbundet och tar utsidan, vi har STORA fönster. Så nu är jag så nöjd med mig själv.

dagens är mitt andra rea köp, lovelove tank, men den syns knappt under min fina cotton anglais ( vad den nu mer heter vet jag inte, någon som gör?)och spoiler i dark powder

Nu ska jag hämta paket:D

Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Åh vad snyggt! Skoj med paket!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg städkärring du är då!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kom hit och fortsätt! Håller med Christina, attans snygg städkärring:) Kram
    (Det där "fixa papegojan" låter nästan lite kinky, men jag antar att du har en riktig levande sån?! Du får förlåta min snuskiga fantasi;)

    SvaraRadera
  4. Linda: hahahahaha! Det var den riktiga gojan´s tur idag;D

    Tackar för komplimangerna!

    kramar

    SvaraRadera
  5. Wow vilken snygg outfit! Gillar allt! Bra jobbat med städningen, skulle behövas hemma hos oss också! Kramar

    SvaraRadera