Free background from VintageMadeForYou

söndag 25 juli 2010

Höstlig söndag



När vi har haft 30 grader i flera veckor så upplever jag 20 som kallt. Ändå är det normal svensk sommar temperatur, men det blåser så in i bänkens här. Vad gör då stor adelar av lediga skåningar? Jo man besöker IKEA! Den brillianta idé fick även jag och for dit med prinessorna. Ibland är man inte så smart...

Vi började på ILVA och kom därifrån med muffinsformar, både stora och pyttesmå. Ut från IKEA gick vi tomhänta!! Helt otroligt att åka dit och inte handla ett ljus ens.
Men jag klarar inte av vuxna människor som springer över andra. Människans mindre smickrande egenskaper kommer fram när det är trångt och köer, det vill jag helst slippa.
Älskade maken var inte med för han ska spika tak i garaget och for iväg för att köpa virke till det. Skönt att ha semester med olika inriktningar så blir man inte osams;) hahaha

Nu ska jag fixa lite kvällsmat och det blir kylskåpsrensning, jisses så mycket rester vi har. Något ätbart måste det finnas bland all den mat. Ett glas rött till så blir det kalas.

Idag har jag min fina wrap från någon tidigare kollektion ( kan det vara förra sommaren?)
Spoilern som Erika hade till mig, knickers från Green-House, skorna har jag glömt var de köptes.

Kramar alla fina

7 kommentarer:

  1. Nej fy för köer och själviska människor!! Jag kan tänka mig att det var lugnare på Ilva! Vi höll på att blåsa bort i sandstormen på bakluckeloppiset, kom därifrån med en Barbiehäst som storasyster lekt med i 5 timmar nu! Mycket nöje för 5 kronor! Kramar

    SvaraRadera
  2. Den wrapen är ur-fin! Vi har frysit som f-n här hela dagen. Har haft 11-12 grader, känns som Sibirien efter den tropiska värmen. Ikea är ingen höjdare när det är smock-fullt, förstår att ni gick ut! Kram

    SvaraRadera
  3. Brr, här är det med kallt. Hoppas värmen kommer igen.

    Super snygg är du.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Den wrapen har jag inte sett innan! Jättefin!=)
    Ja håller med...verkligen kallt, hoppas på värme igen!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  5. 20 grader tycker jag låter underbart, här har vi haft 12 och spöregn. Fick precis skruva igång elementet för att inte frysa ihjäl.

    KRAM

    SvaraRadera
  6. ja usch för Ikea på en regnig söndag, det kan man bespara sig=)
    Sambon försökte få med mig dit idag(vi BEHÖVER verkligen ha flera saker där sedan länge) men jag totalvägrade, avskyr för mkt folk=)

    Snygg du är i wrappen, har oxå denna..och den i royal, använder de aldrig hmm ska nog ta ändra på det nu=)
    kram!

    SvaraRadera
  7. Ohh så vacker du är i din wrapp! JAg letar förtvivlat efter den spoilern men hittar den inte. Snart kommer jag ner. Tänkte åka på torsdag nästa vecka och stanna en vecka ca. HAr du tid? Kram

    SvaraRadera