Free background from VintageMadeForYou

måndag 12 juli 2010

Underbara Sandhammaren


Igår var vi här: Sandhammaren. Längst ut i sydöstra hörnet av Skåne finns denna ljuvliga badplats. Så riktigt fina sommardagar kör vi hit åtminstone 1 gång per sommar. Men stranden har krympt, den är betydligt smalare än dne var förra sommaren.
Att vi har/haft tropisk hetta märktes igår, så mycket folk har jag aldrig sett där tidigare. Inte tal om revirutrymme igår inte.
För första gången denna sommar var käramor med vid stranden och hon satt under ett parasoll å bara njöt av havsdoften.

Så någon dagnes blev det inte igår, jag hade bikini hela dagen:)

Kramar alla fina

2 kommentarer:

  1. Sommarkänslor!

    Jag lägger till dig i min länklista, det kanske du med kan göra?

    Kika in på min blogg, jag har en tävling just nu, med ett Odd Molly-pris!

    Kram
    Erika
    http://erikaeveryday.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Så underbart det ser ut på stranden!

    ~du har mail~
    :-) Lisa

    SvaraRadera