Free background from VintageMadeForYou

torsdag 2 september 2010

trubbel och sugen


Har misslyckat s med att kommentera hos flera av er andra, nu lägger jag ner det projektet.
Idag har jag varit på bättre humör. Fick lättat på trycket hos lillasysteryster och det hjälpte, Tack:)
Idag har vi haft konferens näsatn hela dagen " trött". Många många som behöver extraomsorg i skolan. Jisses! Men lite bättre struktur bör vi få kommande läsår tack vare ny organisation.

En snabbis inne hos Ajabaja Mycker fina saker såg jag, jisses så skoj på vår träff om en dryg vecka:)
Men dessa jeansen hittade jag inte och vill gärna prova dem. De är döläckra, tycker jag. Någon som provat dem?

Får nog kolla lite mer.

Dagens var min gamla trotjänare Barnyard tunic " me like"

Kramar alla fina

7 kommentarer:

  1. Hej Sötnos!!

    Jag har gjort en provning av dessa och av den andra jeansmodellen. DE ÄR OTROLIGT SNYGGA OCH SKÖNA men tokdyra......får bli köp på REAN. Gå in och kika vet jag! Tack för din kommentar, trots strulet!!

    http://oddmollyholic.blogspot.com/2010/08/odd-molly-hosten-2010-provning.html

    Kram vännen!!

    SvaraRadera
  2. Jeansen är skitsnygga! Jag har också haft lite strul med kommentarerna i några dagar. Förbenade Blogger:( Ha det bra gumman och stor kram!

    SvaraRadera
  3. Hallå snygging!!
    Hihi, vi har en BMW 535 diesel,
    Fantastiska bilar!!
    Äh, lite får jag nog offra för stövlarna;-)
    Men det hoppas jag att de ska vara värda..

    Jättesnygga jeans!
    Suktade efter dem sen jag såg mollyholic prova dem...Dyra men snygga, hon gick väl upp en strl i dem har jag för mig..

    Nu ska vi krypa i säng,
    Ha det gott vännen,
    Syns snart;-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Samma här, problem med att kommentera... :o(
    Jag ska på möte i Malmö imorgon och då lutar det starkt åt att jag även råkar slinka in om Ajabaja, så jag kollar efter jeanset åt dig då också.
    Skönt att ilskan-katten-humöret lagt sig något, aldrig kul att gå runt och vara förbannad... Glöm inte: låt inte de jävlarna ta dig...
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  5. Det är skönt med tjotjänare som man alltid kan lita på, Barnyard är en sån.

    Jag har inte sett jeansen någonstans eller har kanske inte lagt märke till dem eftersom de är "out of my size" ;-) Snygga är dom iallafall!

    Hoppas du känner dig bättre imorgon.

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Nope, inte sett dem tyvärr. Hoppas det blir lugnare och att du blir på bättre humör nu till helgen.

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  7. Hej snygging! Jag har mailat dig. Kram!

    SvaraRadera