Free background from VintageMadeForYou

torsdag 23 september 2010

Krävs MYCKET övning


Lära gamla hundar sitta går men det krävs mer övning. Detta gäller även att göra snygg plutmun;)
Studiedag så skolan är tom på elever. Då passar jag på att röja undan i journalhögarna och det känns superbra. Men en lite sneakpaus innan kaffet, som jag ändå alltid dricker medan jag jobbar.

Det ska bli fint väder även idag och det ser jag fram mot, lite mer sol:)

Dagens är fin 327:an i en underbar rosa färg

Kramar alla fina

7 kommentarer:

  1. Fasiken vad cool du är idag! Har också min svarta skinjacka fast den svarta Wigwamen till. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. haha, såg fram emot en riktig närbild på en grann tösabits plut ;-)
    Åh... 327...... love it ! Märkligt... för 5 månader sedan gillade jag den inte alls... så jag gör som Josanne, skyller lite på Tina ;-) men det är ju en BRA bskyllning :-) Du är hur fin som helst !♥

    SvaraRadera
  3. Instämmer; du är en cool skolsyster!
    Underbar rosa färg på din 327. Än är det ju inte höst här nere så man kan njuta av sommarkläderna ett tag till =)

    SvaraRadera
  4. Så snygg du är!

    Det är en långärmad bas trikå som flyttar i lila. Storlek 2. Maila mig om du vill ha den.

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Cooling, rosa och svart. Du ser ju rockig ut!
    Hoppas att du fått lite sol idag, det har ju varit så skönt.
    Kram!!

    SvaraRadera
  6. Du är skitsnygg! Har också problem med plutandet;) Skulle liksom inte riktigt känna som jag....Kram gumman! (En vecka kvar:)

    SvaraRadera
  7. Tuff jacka :)
    Å ha ha, ja man måste ligga i för att få till rätta knycken på plutmunnen ;)
    Tycker nog att du ha lyckats ganska bra :)

    SvaraRadera