Free background from VintageMadeForYou

måndag 13 september 2010

Måndag igen

Två saker fick följa med mig hem i lördags när vi hade vår underbar träff. Längtar redan till Göteborg för att få träffa alla godingar igen och de som inte hade möjlighet att komma i lördags. Jag nämner ingen så ingen ska känna sig glömd utan alla; vilka härliga brudar:) Tack för att ni finns!!!




Denna läckra Wigwam fick följa med hem från Factory, Ja jag var där och vi blev väldigt väl omhändertagna av tjejerna som sprang upp och ner i trappan för att hitta rätt storlek till oss. Denna goding hade de i rätt storlek. Har inte hunnit prova mina fina inköp så provbilder kommer.
Det andra som inhandlades var inte Odd Molly- japp det kniper i hjärta att vara otrogen men jisses så fin. Ni får vänta tills imorgon:)

Kramar alla fina

7 kommentarer:

  1. Åh det såg inte jag att du knep en wigwam. Den är så fin!

    Men jag vet vilken annan skönhet du knep också ;)
    Ska bli kul att få se dig i den igen imorgon :)

    Kram från V

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också efter att få se den..suktar fortfarande efter en sån. Om det nu är den jag tror det är:-)

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Längtar efter min! Den befinner sig på svensk mark i alla fall, såg jag när jag spårade paketet. Kanske kommer i morgon:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Så snygg! Du blir kanoners i den=) Är en wigwam på ingång här med...;) Väntar bara på butikens leverans av rätt storlek=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  5. Den här visste jag... klockren! Men det andra måste jag ha missat, såååå nyfiken man blev nu då... :o)
    Dark indigon finns här: http://redheofsweden.se/sv/till-butiken/2-odd-molly/2696-quicktip-tunic
    Hoppas du får en bra dag! Kram!!!

    SvaraRadera
  6. Åhh, den fina! Grattis till kanon köp.

    Kramar

    SvaraRadera
  7. ÅH, spännande att se vad det blev!!!
    KRAM!!!

    SvaraRadera