Free background from VintageMadeForYou

tisdag 21 september 2010

Tisdag


Den minen stämmer inte med verkligheten:)
Jag har haft en tjoho dag men är ändå väldigt nöjd. Tycker om när dagarna har varit hektiska men jag ändå kunnat göra en betydande insats för någon. Jag gillar verkligen när man ser hur ögonen förändras på ungdomarna efter en stund. Att man lyckats ändra tankegången oavsett bakgrunden till problemet.
Härligt!

Älskade maken åkte iväg idag igen och då måste man försöka få till en dagens på egen hand. Alltså man kan börja med att putsa spegeln, sedan kan man ta bort blixten ( om jag bara visste hur f-skapet fungerar) och sist men inte minst ska man ju pluta med munnen:) Jag får prova igen imorgon

Dagens är en underbar tunika från St Tropez, under Lovelove tank i lite lilac och som pricken över i:et det fina-fian halsbandet från Unica Det låg i den söta goodiebagen som Veronica gav oss på träffen " me like"

Nu fortsätter jag Traderas ljuvliga värld


Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Fin tunika, fint halsband! Ha det så bra på Tradera:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Tradera - härligt när monetasen trillar in. Ser fram emot bilden på plutmunne bilden. :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Ser också fram emot dina plutmunsbilder.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Tycker du fixar kameran alldeles utmärkt! Men saknar plutmunnen ;o)
    Sköt om dig snygging. STOR KRAM!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar tunika helt och hållet!! Är det något man får tag i butik nu?

    Plutmunnen kommer snart. Det är jag säker på ;)

    Kram från V

    SvaraRadera