Free background from VintageMadeForYou

lördag 11 september 2010

Molly träff!!!


Vilken alldeles underbart härlig lördag vi har haft!!!
Tyvärr glömde jag min kamera:(
Avfärden blev inte så smidig för mig så kameran glömdes bort. Väl på plats i Vellinge väntade flera goda härliga överraskningar: Bina, Mira och Tina stod i butiken när jag kom. Underbart omhändertagande hos Unica!!! precis som förra gången så bjöds det på bubbel, fantastiskt fin service och en otrolig godieebag!

Vi besökte fler fina butiker och fick ett härligt mottagande där med mend et berättar jag mer om imorgon;)

Tacka alla fina för en underbar dag!!!

Kramar

7 kommentarer:

  1. Tack själv! Visst var den en helt underbar dag men härliga överraskningar, bubbel, babbel, skratt och god mat. Men framförallt - träffat och lärt känna alla dessa härliga tjejer!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Så fantastiskt ni verkar ha haft det idag. Hoppas att jag kan komma nästa gång och ett varmt tack till dig för lyckönskningen.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Ja, ni verkar ju ha haft det rätt så bra:) Tänk om jag hade fått vara med bland godiset på Ajabaja, hade nog glömt bort kläderna;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Hmm.......Factory, dit skulle du aldrig sätta din fot mer?

    SvaraRadera
  5. Hahahahaha, var står det att jag varit på Factory idag;) Eller var du med, Anonym?

    SvaraRadera
  6. Kul att se dig live igår! Själv sitter jag nu och myser i min mörkblå velourklänning och tänker tillbaka med ett litet leende på läpparna.

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  7. Tack själv! Kul att se dig (och nu hittade jag din blogg också)och framför allt kul att jag fick hjälpa dig med veckans fynd. ;)
    Men hade jag vetat att du har mitt drömjobb hade jag intervjuat dig lite mer igår.
    Det får vi ta nästa gång!

    SvaraRadera