Free background from VintageMadeForYou

måndag 6 september 2010

Inget klick idag heller men väl ett pling!


Denna vackra kappa har ännu vackrare Sanni fixat till mig!!! Helt självmant ringer denna underbaring mig en dag. Hon såg kappan på rea hemma i Jönköping och tänkte på mig eftersom jag pratat om Lotta Lotta. Är inte Molly-systrar alldeles unika? Jag tycker det! Kramar och pussar och massor av


skickar jag till dig!!!

Om ni tycker jag ser ansträngd ut är det helt rätt:
Jag har haft en ok dag på jobbet men sista timmen fylldes min almanacka och jag behöver luckor för att min verksamhet att fungera.

Dessutom fick jag punktering på motorvägen när jag körde hem. Jag var ganska stressad för mötet drog över på tiden. Som tur är har svågern mekaniker verkstäder och den ena ligger bara 10 minuter från där jag stod. Men fatta vad man hinner tänka innan paniken griper tag i en så smått. Jag skulle aldrig våga stanna någon och be om hjälp, ja jag är hispig. Tyvärr är jag ju för klen för att själv rubba de där muttrarna. Älskade maken åkte till Ryssland idag så honom hade jag ju ingen nytta av. Tur svågern har mekaniker anställda som kan komma till undsättning för en annan Under tiden hämtade storasyster lillasyster och det fungerade jättebra.

Det stundar inte mindre än två träffar och lyckliga jag får följa med på båda. Ljuvligt att ungdomar vill ha med en annan stofil:D


Ett stort grattis för kärleken; Fina Eva har gift sig och de tu är i Venedig.




Massor med kramar

5 kommentarer:

  1. Oh vad fin du är i Lotta Lottan! Fy fan för att få punka, på motorvägen dessutom! Stofil, my ass! Du är ju helcool:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Men du, så fin du är i Lotta Lottan!!! Fy bubblan för punka, det är ju ens mardröm.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ischa.... inte kul med punka på motorvägen ju :-(
    Tur att allt löste sej på ett smidigt sätt iallfall :-)
    Kanonfin kappa, har liksom aldrig "sett" den , men nu kom den helt plötsligt till sin fulla rätt :-) Å jo... det är nog lite så med alla töser som gillar OM.... har man samma intresse, så hjälps man åt. Tänker man efter så är det ju HELT otroligt hur nära man kan komma varandra, bara för man gillar samma sorts kläder..
    Å ja, jag hade ju JÄTTEgärna velat följa med. Du får ha min tanke i din ficka när du åker dit , så kan jag ju vara med i tanken på ett litet hörn ♥ haha, lite poetisk ;-)
    Kram !

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt fin är du i kappan <3

    Men usch vilken dag - det är min rysare att få punktering... jag liksom.. *himlar med ögonen* tror jag hade ställt mig och grinat. (jo jag _kan_ byta däck men GAH liksom)

    Bästa tisdagen till dig!
    Snart ses vi!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Åhh, har du fått tag på din kappa! Snälla goa Sanni!
    Fy för att få punka eller att den bara lägger av. Det vill jag inte var med om igen. Hua.

    Kramis

    SvaraRadera