Free background from VintageMadeForYou

fredag 3 september 2010

T.G.F!!!


Underbart att det är helg och det blir lite tid att vila.
Lika underbar var dagens ridlektion som var den tredje. Det var dags för "uteritt" och Lillasyster´s kommentar när vi kommit en bit och det bara var grönt runt oss: "Detta har jag drömt om hela mitt liv". Så det är stort att rida även om jag undrar när jag ser korten. Jag tror hon är rätt så koncentrerad på ridningen:D

Tack alla goa för uppmuntrande kommentarer!!! Jag är en gnällspik ibland och behöver få ladda batterierna med jämna mellanrum. Inte helt lätt ibland, arbetar heltid två skolbarn och en kovalecent mamma. Dessutom en älskad make som jobbar lika mycket. vad man kan röra till det för sig ibland;)
Ska försöka få tag på städhjälp igen och lina+s matkasse är bokad med start om en vecka. Det blir alla tiders!

dagens var Poplin frill, svarta chinos och mina svarta Calou.Trots att det endas var 3 grader i morse, brrr


Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Men vilken underbar kommentar!!! Ohh kommer ihåg som jag älskade att rida och så stolt jag var när jag fick rida första gången utan att någon ledde. Jag var 5 år och hästen Dacke typ 40 år gammal, vet jag nu i efterhand, hade inte gått någon annanstans än dit han skulle ändå, har jag fått reda på i efterhand, men då trodde jag naturligtvis att det var på grund av min oerhörda talang ;)

    SvaraRadera
  2. Vad stolt hon ser ut på pållen, gullet!
    Gnäll på du, vi tål! Har också klurat på detta med städhjälp faktist. Med Rut-avdraget är det ju överkomligt.....Kram:)

    SvaraRadera
  3. Söta tjejen! Nu har jag varit och roat mig med mailen igen. :o)
    Hoppas ni får en kanonhelg. Kram!

    SvaraRadera