Free background from VintageMadeForYou

tisdag 14 september 2010

Ingen dagens:(


Med anledning av vädret i skåneland idag blir det ingen dagens.Det var ännu sämre än i lördags:( och jag har varit korvgumma hela dagen. Skolan har haft friluftsdag och då bjuds de små liven på grillad korv. Kan de cykla en mil i regn och blåst, springa en orienteringsrunda för att sedan cykla hem igen kan jag grilla korv i regnet, eller hur. Otroligt hur mycket tålamod de har ibland, för ibland är det obefintligt. Ingen klagade trots de hade sånt väder! Gissa hur blöta de var som inte hade regnkläder? Ljuvliga är de!!!
Istället för en dagens har jag nu huvudet under slinghättan ( sorry Linda jag frilansar) och städar för fullt. Ska torka golv så fort Lillasyster somnat:)

Ni får en liten sneakpeak på otroheten i alla fall...

Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Otrohet finnes IKKE OM det är med ChillNorway ;-)

    Storkram !

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en fin liten otrohets-affär! Frilansa på du! Jag blir inte förolämpad:) Kram

    SvaraRadera
  3. Synd att det skulle bli ett sådant oväder på orienteringsdagen. När min son gick den orienteringen gick han ner i ett kärr och tappade sin mobil men det är så typiskt honom.

    SvaraRadera