Free background from VintageMadeForYou

onsdag 15 september 2010

En dagens!!!!!!!!!!


Knappt man tror det är sant att hinna få till en sådan:)




Både fram och baksida på denna fina Tourmaline dress från ChillNorway som jag köpte i lördags hos Unica.

Idag är det möte hela förmiddagen i andra lokaler så jag tar lite telefonsamtal nu på morgonen, så har jag bättre tid med ungdomarna när jag kommer tillbaka:)

Fler som upplevt att Blogger är lite oberäknelig? Fina goa Mia hade med strul igårkväll. Jag blir less när man äntligen har tid att sitta i bloggvärlden så försvinner det ut i cyber världen.
Men snart är det Molly träff och man få tillbringa en ehl dag i sällskap me dskna bönor och bara tänka på sig själv, det är oerhört lyxigt att få göra:D

Nu till jobbet- ses i kväll

Kramar alla fina

12 kommentarer:

  1. Den är helt underbar på dig!
    Ha en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin den är! Och vilken snygg frissa! KRAM

    SvaraRadera
  3. OJOJOJ, så fin du var i denna! Perfekt färg till dig! Supersnyggt! Helt OK att vara otrogen på Chill Norway vackra mysiga plagg.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Åh så fin den är på dig! Den är underbar
    Jag har haft lite bloggerstrul också.Usch så trist det är!

    Kram från V

    SvaraRadera
  5. Den är såå fin! Förstår att du trivs i den:-) blogger strulade något otroligt i går. Funderade på att döpa om den till trågger istället.

    Kram!!

    SvaraRadera
  6. OJ så snygg den var. Lyllos som har fått tag på den...

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Men hoppsan hejsan! Ohh fy fan! One up på önskelistan med en gång. Tack för kaffet ;) Kram

    SvaraRadera
  8. Jävlar vad fin du är! Både kläder och barr! Kram

    SvaraRadera
  9. Du är verkligen supersnygg och fräsch!Så fin den var...kan någon hänga in en sån i min garderob?=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  10. Tycker du var så fin i den när du provade den på Unica.
    Ett mycket bra köp!
    KRAM

    SvaraRadera
  11. Vilken pudding! Jättesnyggt!!

    SvaraRadera
  12. Körde också en ChillNorway idag!

    Kramelikram från Camilla ♥:*¨¨*:

    SvaraRadera