Free background from VintageMadeForYou

tisdag 7 september 2010

Tisdag- Glad!!


Idag är jag inspirerad av Madeleine som visade denna fina klänning.

Mycket nöjdare idag än igår. Möten som suger mer energi än man vill är inte bra för själen. Punkan på motorvägen kunde mycket väl fått mig att börja grina men jag var mest stressad över att inte komma hem till tjejerna i en rimlig tid. Mne alltså vilken bra hjälp jag fick; världens finaste svåger fixade. Strax ska jag ta lunchtid och köra dit med en kaka till dem som tack för hjälpen.


Snart snart är det molly träff!!! Oh så många fina tjejer man kommer träffa. Längtar efter att få krama om "gamla" bekanta och lära känna nya. Mer roligt är att vi är någr asom ska dela rum; vilken efterfest vi kan ha "fniss fniss".

Ses senare Kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Haha, visst ska vi ha den roligaste efterfesten!!!
    Jag kan ta med mig en bag in box;-)
    Ska jag ta på mig att ringa hotellet??
    Åh, vad jag längtar!!!
    Så fin du är i den klänningen...
    Själv vågade jag aldrig köpa den men så är jag inte lika duktig och händig som ni är;-)

    Härligt att det känns bättre idag vännen,
    Ses på lördag,
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Vad bra, då kan vi gå runt och ha efterfest på fler ställen;) Har bokat hotell i dag. Längtar!! Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin du är! Ska kul att ses på lördag (IRL): )

    Ha det så bra tills dess!

    SvaraRadera
  4. Fina klänningen! Det ska bli kul att träffa dig på lördag. Det var jag som köpte din ena blues skirt i våras om du minns mig?

    Kram!

    SvaraRadera