Free background from VintageMadeForYou

söndag 19 september 2010

Rhone festival



Tack för alla fina gratulationer, jag blir alldeles varm i hjärtat!

Dess raka motsats är det förfärliga påhopp som en underbar(blogg-)vän fått. Ett hot och en kräkning som är alldeles förfärlig i vårt demokratiska samhälle. Nu är vännen en klok kvinna och har polisanmält personen i fråga. Jag skickar extra stora kramar till er!


Igår for älskade maken och jag över bron till Köpenhamn. Där besökte vi Danskt Vin- centrum som anordnar Rhonefestival. Danska vinimportörer presenterar viner från ca 300 vinproducenter, alla från Rhone i Frankrike. Man får prova fritt hela dagenoch man behöver inte spotta ut vinet. Vilka viner!!!
Hittade ett par för oss nya producenter som absolut kommer få besök av oss någon semester.

När dagen var slut åkte vi till hotellet som vi bokat och betalt rum på. Något hade blivit helt fel så de satte oss i en taxi och körde oss till ett annat av deras hotell, ett 4- stjärnigt. Tror ni jag klagade?



Efter en stunds vila gick vi till " Le Sommilier" en kvarts promenad med en menu som var fantastisk, så jag var så nöjd igårkväll.

Nu ska jag köra storasyster på dans, ses lite senare

Kramar alla fina

8 kommentarer:

  1. Det var ju en utmärkt födelsedag låter det som.

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar födelsedag:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Det låter som ni ar haft det underbart.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig helg ni har haft, grattis i efterskott!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  5. Härligt! Grattis i efterskott från mig med! Kram

    SvaraRadera
  6. ☆.☆.☆.☆.☆.☆Grattis Sötegöte.☆.☆.☆.☆.☆

    Missade dej HELT här & på FB pga jobb.
    men det heter väl bättre sent än aldrig ♥

    SvaraRadera