Free background from VintageMadeForYou

onsdag 22 september 2010

Sugen


Höstens kollektion är inte riktigt för mig. Ett par saker har flyttat hit och några till vill jag prova. Denna vackra klänning är ju dock sugen på efter att sett både Lingonberrie och Katinka prova den. Får nog synas lite mer när man har alla fina smakråd med sig.



Inga fler kort på denna quinna idag, jag månar om er mina medmänniskor. En dag på jobbet i det för mig vanliga tempot, dvs full pådrag.
Sedan behövde jag och prinsessorna komma överens om innehållet i deras garderob eftersom det alltid blir diskussioner om vad som finns. Så vi körde till "storaklädbutiken":) Storasyster fick 2 par leggings och 2 par tights. Lillasyster fick 4 par nederdelar, en klänning och en långkofta. Allt detta kostade mindre än en Everyday cardigan. Hur kan man producera kläder för den summan? Jag tror inte jag vill veta. Idag tänker jag vara nöjd med tanke på att mina barn förstör kläder på löpande band. Lillasyster har konsumerat ett par byxor varje dag denna veckan. Storasyster får fläckar på tröjor som inte går bort varken med Vanisch, galltvål eller hett vatten & Yes. Ju äldre de blir ju mer förstör de kläderna?!
Så lite shopping och "mat" hos dem som serverar enligt tallriksmodellen;) Sedan var vi både mätta och trötta, som skåningar gärna blir:D

massor med kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en sån efter Lingonberrys provning! Liiiite för dyr bara...Kram

    SvaraRadera
  2. Håller helt med dig, man provar och inväntar rea:n.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så snygg du var i dag!!!

    Haha, dina barn låter ju precis som min Tilda..
    Är inte hållbart för plånboken längre att köpa märkes kläder till den tjejen..
    Fläckar eller hål på allt!!

    Ha det gott söta du,
    Har fått ditt mail och suger på det tills imorgon:-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Du skulle vara underbart fin iden.
    kram från Eva

    SvaraRadera