Free background from VintageMadeForYou

söndag 28 november 2010

Första advent!


och vi har för ovanlighetens skull alldeles vitt! Det ger en härlig känsla och lite längtan till julen:)

Jag är förfärligt trött men lite förberedelser är tvunget så idag bakade vi lussekatter. Tyvärr var russinen slut så det fick bli utan denna gången. Förutom katterna gjorde jag en lång fläta som Lillasyster sett Philifix göra, alldeles tvunget;)



Nu ska jag inta ryggläge:) Hälsar på och läser hos er alla men tyvärr orken finns inte att kommentera:)

Mia, lycka till med flytten.

Stort stort GRATTIS till "vår" allra finaste Eva S. Så roligt att just du vann hos Dr Molly:)

Kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Vi har också bakat lussebullar i dag. Kan väl säga att våra blev inte sådär fina. Det jäste urdåligt, vette fanken varför....Ha det bra i snön:) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilken fin adventsljusstake och perfekta lussekatter.
    Ja, jag kom hem efter en lång dag och såg att jag hade vunnit, HURRA, känns mycket bra att vinna när den fina tunikan ska skänkas vidare.

    Kramar från Eva och sköt om dig

    SvaraRadera
  3. Egentligen är lussekatter godare utan russin, tycker jag.
    Ta det lite lugnt också i julförberedelserna.

    SvaraRadera
  4. Tittar in och säger haaaj!
    Hoppas att du har en fin dag!

    SvaraRadera