Free background from VintageMadeForYou

torsdag 11 november 2010

Sicken torsdag!



Så här ser man ut efter en j-a dag! Försov mig i morse och hann inte äta frukost. Sedan drog förmiddagens arbete över tidsplaneringen så det blev ingen lunch heller. Snacka om att ha ont i magen nu!
Dessuton borde man väl som mamma och skolsköterska föregå med bättre exempel?
Nu är kvällsmaten alldeles strax klar och jag kan kasta mig över maten;D

Dagens är Poplin blues, skinnjacka från Ullared och kjolen från GreenHouse ( är alldeles för stor i midjan känner jag) S-t har inte råd att krympa mer.

Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. ..är du så piffig en dag utan mat o vila?! tänk vad fin du är en dag MED mat o vila, syrran!!
    Superfin klänning från Kharma, väldigt elegant! Jag skäms för att jag missade er bröllopsdag..jag önskar er, så här i efterhand, en alldeles underbar fortsättning tillsammans i all lycka!

    SvaraRadera
  2. Oj..inte bra utan mat!=) Krymp inte mer nu, då försvinner du! Men snygg dagens och du ser ändå fräsch ut trots "jobbig dag";D

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Men vännen,
    Måste ta hand om dig och försöka ta dig den tid du behöver (kommer från rätt person va??)
    Men nu får du inte bli mindre gumman<3

    Men väldigt snygg är du i dag och du är väldigt snygg i din saraband klänning!!!
    Va kul att du fick tag på den och gulliga Jeanette är bara så underbar:-)

    Kommer att tänka på er på lördag<3
    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Stackare! Usch, hela dagen blir ju sne när den startar så!
    Måste kommentera sarabanden också. Jösses så snygg den är och du i den!!! Var så sugen på den från början, men sen blev det två andra klänningar i velvet och jag tyckte att det fick räcka då! Men så märkligt att endast en butik tagit in den. Varför liksom, i ljuvligaste färgen. Ibland undrar man hur de tänker!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men snälla du, nog måste det väl finnas tid att äta under en hel dag. Det låter ju hemskt! Och nej, du behöver INTE banta...
    Hoppas du får en lugnare dag imorgon så du kan njuta av en långlunch :-)

    Tuff kombo idag!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Jag kan lätt glömma att äta på en hel dag, oftast märker jag det på att jag börjar må illa. Värre är det med maken, han blir arg, irriterad och totalt hemsk att umgås med om han inte har mat i magen.

    Ta hand om dig

    SvaraRadera