Free background from VintageMadeForYou

onsdag 3 november 2010

Nyinflyttad



Just denna klänning har varit i mitt huvud sedan jag provade den första gången på Borgeby kids&friends. Men jag tyckte priset var åt pipsvängen tokigt för klänningen. Beställde den hos Ajabaja med 20 % rabatt och retunerade den. Ja jag vet , ambivalent;)
Så dök den upp på Tradera med ett riktigt fördelaktigt "köp-nu" pris och då slog jag till. Dock har någon som varit lite för bred om ryggen provat den så en sömmerska ska få fixa ett par sömmar, annars så.Visst är den en keaper?

Om en stund ska jag till stora staden och ha en träff med en go´ molly-syster. Vi ska på en lite galej:D
Ses senare
Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Tyckte väl att jag kände igen dig i den! Visst är det en keeper för dig! Ska ni kanske på kundkväll?
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Helt klart keeper!! Va galej i stad som jag missar?!? ha ha ha! Hoppas ni får en mysig kväll! Kramar

    SvaraRadera
  3. Keeper helt klart!!! Och våga inget annat för då kommer jag sättandes med högaffeln i högsta hugg... ;o)
    Ha en superkväll och hälsa the Mollysyster!!! KRAM vackraste!

    SvaraRadera
  4. Självklart en keeper!

    Hoppas ni har riktigt kul ikväll!

    Kram från V

    SvaraRadera
  5. Ajajaj....du ligger risigt till. Jag ser Josanne som redan är på väg med högaffeln. ;)

    Tusen tack för idag! Mysigt!!!

    Kram

    SvaraRadera