Free background from VintageMadeForYou

onsdag 3 november 2010

Trevligt hos Ajabaja


Fina Jeanette frågade häromdagen om jag ville hänga med till Ajabaja på kundkväll och det tackar jag inte nej till. Efter det underbara omhändertagandet vi fick på vår träff gå man gärna tillbaka.
Lite kunder så de hade gott om tid till oss som var där. Kankse tur med tanke på hur många gånger de fick springa ut på lagret för vår skull;)

Väl där blev det prat och provning som vanligt och ett par nya godbitar hamnade på önskelistan:)
Saraband dress har jag inte titta speciellt mycket åt, sneglat lite på den röda men woau så fin. Underbar spets och perfekt längd på ärmarna tycker jag. Ja tack säger jag till tomten.

Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. Vad fin du är! Klart att tomten ska komma med en sån på julafton;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Den sitter så otroligt fint på dig! Ja, nya drömmar och önskeplagg.....

    Tack för idag! :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vänta nu! Blev det inte en keeper? Var det kanske så att det blev något köp från Ajabaja?

    SvaraRadera
  4. Vad kul med kundkväll hos Ajabaja! Härligt ni blev ompysslade ordentligt!
    Saraband dress ser verkligen snygg ut på dig! Hoppas tomten ser detta..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad roligt! Nu bor jag i fel stad igen...
    Den klänningen satt som den var gjord för dig; det kan väl inte tomten missa? ;)

    SvaraRadera
  6. håller med dig den är en riktigt fining! Och otroligt fin på dig! Kramar

    SvaraRadera