Free background from VintageMadeForYou

onsdag 10 november 2010

Proudly present

Saraband dress i cabaret!!!!





Fina goa Jeanette hjälpte mig att hitta butiken i Sveriegs som tagit in den. Ja endast en?! Helt otroligt! Butiken ligger iSundsvall och heter Kharma. De skickar och är väldigt service minded! Jag var så tveksam om storleken men då gick Ann-Louise ( tror jag hon heter) och provade för att sedan ringa tillbaka och berätta hur de satt. Blev superbra och jag är så nöjd!
Däremot hade jag velat vara lite mer tillpiffad så fotona blivit bättre men jag var så otålig att prova och någon var ju otålig över att se;D

tack finaste för hjälpen Jeanette!!!

13 kommentarer:

  1. Yes!!! Fasiken vad snygg den är på dig! Fast det misstänkte jag redan innan, det är ju vår färg! ;) Grattis!!! Bara skoj att jag kunde hjälpa dig.
    Kram goding!

    SvaraRadera
  2. Fasiken vad snygg den var i den färgen! Att den underbara färgen skulle vara så svårfångad hade man ju inte trott!?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Herrejösses vad snygg den är på dig! Vad snällt av Jeanette att leta reda på den åt dig och schysst butik som skickade! Du ska ha lite mer färg, urläcker är du:) Kram

    SvaraRadera
  4. Wow...so beautiful dress you bought! I am jealous :), I was looking for that one too but I could not find it, end up with reedy tunic instead. Both colour, length and the form fit you perfect, grattis för ditt köp.

    Kram, Hoai.

    Ps. Say hello to your daughters from me :).

    SvaraRadera
  5. Oj vad underbart fin!!! Nu blev jag ju inte mindre sugen! KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Åhh, så snygg den är! grattis till ett fantastiskt köp. Så underbar och jag bara är såååååå avundsjuk:-)
    Kramar!!

    SvaraRadera
  7. Åh så fin!!
    Det måste vara den perfekta klänningen på dig.

    vilken kanonbra butik som hjälper till så :)

    Kram från V

    SvaraRadera
  8. Du är vacker som en dag, verkligen din färg och modell. Jag har också en på väg hem till mig nu i samma färg efter ditt tips. Tack!

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  9. Såå fin på dig, klockren!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Men gud så fint!!! Jag har inte tänkt på den här klänningen tidigare, ska nog tänka om. Fin dag på dig! Kramar

    SvaraRadera
  11. Johanna(som var med på M-ö-träffen)11 november 2010 kl. 18:25

    Jättefin på dig!!!

    SvaraRadera