Free background from VintageMadeForYou

söndag 14 november 2010

Underbara tjejer!!!



Ljuvliga underbar Sanni och Jeanette kom till mig igårkväll, tack snälla ni för en trevlig kväll.
tack goa Sanni för datasupporten, puss!!!
Maten var ett större misslyckande men så blir det ibland (kan MYCKET bättre) men så goa tjejer spelar det ingen roll. Fick t o m "fjortisen" att gilla en vinsort;) Vi satt länge och pratade så jag tror alla trivdes.
Älskade maken med, som kunde se fotboll på TV:n utan att bli störd av mig;D

Jag lovar att bjuda på godare mat om ni kommer igen:D



Vi fick till ett bra swapp med, jag och Jeanette!!! Jag har haft denna blå som en dröm och var superlycklig när jag fick köpa den röda ( tack Carolina)för den är otroligt vacker den med. Men jag är en sucker för blått och denna är så underbar. Dessutom är den något mindre i storlek än den röda, båda klänningarna är i storlek 2.

Nu kan jag börja leta vidare på nästa dröm...

På undran: Amerinden är kvar om du är intresserad kan du skicka mig ett mail med prisförslag; christina.billberg@telia.com

Jag har varit ute med Mullegruppen i förmiddags och nu tänkte jag mig ut på en löprundan, trist att det regnar.

kramar alla fina

11 kommentarer:

  1. Hej!
    Så fina ni är och vad gör det om maten inte blir som man har tänkt sig så länge man har trevligt tillsammans och ett gott glas vin gör ju sitt till.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för igår! Hade super duper trevlig och ja, vi hade nog kunnat snacka heeeela natten. :)
    Kan meddela att det blev en besvikelse för oss idag.......*suck*.
    Stor kram och jag kommer mer än gärna hem till dig fler gånger.

    SvaraRadera
  3. hoppas verkligen på ny träff snart!!! Ni är så fina! KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga tjejer! Med så fin sällskap måste det bli bra.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ni är jättefina alihop!
    Men mitt hjärta klappar lite extra för den röda som jag har. =)

    Ja en ny träff *snart* som jag kan vara med på. ;)

    SvaraRadera
  6. Åh vad trevligt med middag. Vad hände med maten, försökte du dig på ett nytt recept?

    Ni är så vackra alla tre på bilden. Roligt att ni kunde byta klänningar och båda blev nöjda.

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Så snygga ni är, vilken härlig trio! Roligt kunna träffas så där. Maten är väl egentligen mindre viktig sådana gånger..
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ååå vilka vackra brudar! Underbart sällskap en lördagkväll=)
    kram

    SvaraRadera
  9. Vad fina ni är! Så sotis på era Nymphar;) Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
  10. Underbara tjejer är bara förnamnet på er tre! Som jag saknade er! Men glad att ni tre darlingar fick träffas. Ser fram emot nästa gång istället.
    Och vilken klockren swap, mycket bättre på er båda så här ju.
    KRAM vackraste!

    SvaraRadera
  11. Oh ni är såfina, så fina! Önskar också att jag kan få träffa er underbara människor fler gånger!
    Kram

    SvaraRadera