Free background from VintageMadeForYou

söndag 21 november 2010

Alla godingar




Tack alla fina ni för att ni finns!!!


Jag har ju som några av er vet kört på alldeles tokigt, hela hösten har varit absurd. Har haft en del fysiska symtom som jag försökt nonchalera och det lyckades jag med ända till i torsdags.

Nu är det massa utredningar som ska ske men jag tror att allt egentligen beror på min ålder och stress. Medicinen jag fått hjälper nog en del för den värsta hjärtklappningen är borta ( om jag inte tittar på något speciellt då);)


Bloggen blir vad den blir och kommentarerna likaså men jag hälsar på hos alla bloggarna varje dag:) Jag gillar ju er så mycket


LindaG: Du fick mig alldeles varm i hjärtat och oerhört glad, tack underbara du!Om vi inte ses innan (men det tror jag nog) ses vi vecka 29!!!


Kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Åh, här kommer en stor kraaaaaaaaaaam till dig!
    Ta det lugnt och vila. Lätt för mig att säga..men det hjälper nog lite ändå:-)
    Ha det så bra och fortsätt att krya på dig!
    Hälsningar Lingonberrie

    SvaraRadera
  2. Men vännen..
    Har inte haft så mycket tid att läsa och så ser jag detta:-(
    Är glad att du har upptäckt det i tid så att du kan ta tag i det och dig..
    Va rädd om dig, tänk på att du ska hålla länge<3
    Visst är det lätt att bara rusa in i alla måsten och glömma bort sig själv...
    Jag vet..
    men nu säger din kropp att du behöver lugna ner dig och tänka lite mer på dig själv så snälla, lyd den<3

    Kram vännen,
    finns här för dig

    SvaraRadera